Personlighetsanalys - Human Metrics

SKRIVET DEN: 2009-01-24 KLOCKAN: 11:03:41
Jag och mina kollegor på jobbet har blivit smått besatta av denna personlighetsanalys. Det är en bunt med frågor man ska svara på sen blir man en viss personlighetstyp. Detta är ingen skum och lall-test utan en seriös sida. När du väl får upp din personlighetstyp så blir man så paff att det verkligen stämmer in. Dock är allt på engelska och ganska avancerad engelska.(tycker jag) men genom att göra detta så förstår man lättare varför man är som man är och hur andra fungerar! Spännande!

Jag själv blev en ESFP - The performer
Gå in på http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0