Uppdatering med Detoxen!

SKRIVET DEN: 2009-01-18 KLOCKAN: 20:57:12
Som sagt har jag varit dålig på att skriva om just detox denna vecka! Men nu ska ni få lite uppdateringar!

  • Jag har slutat med Fas 1 = Jag får äta mer kolhydrater och protein!
  • Jag har gått ner totalt på 14 dagar, 3,5 kg! (Om nu vågen stämmer)
  • Jag vet att jag gått ner i midjan men har inte kollat det.
  • Jag känner mig piggare, alertare och friskare än på länge
  • Min hy har blivit mycket bättre
Så, vad är det som väntar mig  nu då? Jo...

  • Jag ska äta endast grönsaker och protein denna vecka som kommer!
  • Veckan efter det ska jag gå över till Gi-Metoden
  • Som ett litet löfte ska jag försöka komma igång med någon form av träning helgen efter att vi flyttat!
Det var en ganska bra uppdatering tycker jag! Men ni får hänga på mig och mitt nya liv!

Kommentarer
Anonym:

heja heja, va duktig du är carro! :) Jag vill se före & efter bilder sen!

2009-01-19 @ 21:21:38
emma:

kommentaren va från mig :D /emma

2009-01-19 @ 21:56:38
URL: http://veloouria.blogg.se/
Ewa:

Jösses vad bra, fortsatt lycka till eller vad man nu säger // Puss Mor

2009-01-21 @ 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0