Jag, Elvira och Nina på stan!

SKRIVET DEN: 2009-07-23 KLOCKAN: 19:13:47
Idag kom jag och hämtade Elvira vid 09.00 tiden och for iväg till stan, med buss och tåg, vilket Elvira älskar! Väl inne i stan begav vi oss till Gärdet, där en lekpark ligger. Plötsligt fick jag ett telefonsamtal från mamma som visade sig vara inne i stan med hojen och Leffe. Så vi möttes upp vid lekparken och väntade in min syster Nina som hade en lång rast under dagen innan hon skulle börja jobba igen. Efter en stunds lekande begav vi oss alla till Tössebageriet vid karlavägen för en fika. Sen var det dax för mamma och Leffe att åka vidare och vi promenerade till Humlegården och dess lekpark. Jag vet faktiskt inte vem som hade roligast, men Elvira och Nina lekte hysteriskt mycket i lekparken! Minst 1 timme där, sedan blev det lunch vid Fältis och efter det var det dax att säga hejdå till Nina medan jag och Elvira tog en blå buss till Norrmalmstorg för att möta upp pappa Johan. En lång dag och en väldigt trött Carro!



På Leffes hoj!


















Nina och Elvira trampar järnet!




Som skrivet innan, jag undrar vem som hade roligast?


Elvira ville testa på ALLT! Även det som inte var till för små tjejer på 3 år!


En bra avslutande bild på en underbar dag!
Tack skrutt! Hoppas vi kan ses igen snart!





Kommentarer
Sara:

Tack för idag Carro, Elvira var så glad och berättade om allt ni gjort!!

2009-07-23 @ 20:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0