Fredag

SKRIVET DEN: 2009-07-03 KLOCKAN: 14:34:21
Har haft turen att få vakna upp med min älskling idag, då han jobbar hemifrån! Vi tog en extra lång sovmorgon och lyssnade till regnet som smattrade utanför och åskan som mullrade i fjärran. Avkopplade!
Gick upp och åt frukost tillsammans och jag har mest stökat runt medans Micke jobbat. Älskar när han jobbar hemma, då kan man smyga dit och pussa honom lite då och då. Har känts lite ensamt den senaste veckan här hemma. Men nu är det äntligen helg och vi kan hitta på saker tillsammans, även om jag tror att helgen kommer bli relativt lugn.

Jag vet inte om ni märkt det, men jag känner en enorm blogg-torka. Vet inte vad jag ska skriva, vet inte ens vad jag ska göra här. Jag får satsa på bilder mer än ord. Brukar bli kanon bra!



Trevlig helg på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0