Äntligen lön!

SKRIVET DEN: 2009-06-25 KLOCKAN: 08:37:30
Som jag har väntat på denna lön! Det var verkligen längessen jag var så här pank! Men nu har mitt konto fyllts på och jag har redan lagt in de flesta räkningar. Sånt är skönt!
Idag ska jag åka till skansen med min brorsdotter Elvira! Ska bli jätte mysigt! Hoppas Elvira vet vad hon gett sig in på... en faster som varit rastlös i 3 dagar kan inte vara nådigt. Kommer sluta med att det är hon som tröttar ut mig! Oavsett så ska det blir skönt att komma ut och umgås med min lill-bästis ett tag. Återkommer med bilder när jag är hemma igen!


Bild från förra året när vi var på skansen.
Vågar vi göra en repris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0