Min helg i bilder

SKRIVET DEN: 2009-06-07 KLOCKAN: 17:28:05
Äntligen fredag och vi bjöd över våra underbara vänner, Joakim och Mathilda på en impulsiv taco-middag med massa vin! Micke stod för matlagningen och jag för alkoholen!
Så fin, älskling!





Lördagen var jag något segare, man vid 13.00 mötte jag upp bror och Elvira i kungsan! "Smaka på Sthlm" och hade det otroligt mysigt tillsammans!





Elvira ville vara likadan som faster, så här fick hon lite lipgloss och håret uppsatt i två spännen! Brorsan behövde inge smink, han var så snygg ändå!
Tack för en mysig dag hörrni!




Kommentarer
Sara:

Ser ju hur mysigt ut som helst, både tacomiddagen och stads dan med mina älsklingar!!!

Kanske vi kan göra om senare i sommar fast med två till tjejer i familjen Lindqvist, jag och Ella..

Hoppas det är bra med dig, när blir det sommarlov?

Ha det fint!

Kram Sara

2009-06-07 @ 21:08:32
Anonym:

Vilken mysig dag ni haft blev lite avis//Mor

2009-06-08 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0