Packar och fixar

SKRIVET DEN: 2009-06-17 KLOCKAN: 21:39:09
Mitt i packningen ser jag Mickes Mac och sätter mig naturligtvis en liten stund för att kolla läget på nätet. Detta var för 30 minter sen.... Sanslöst! Så, nu när jag ändå sitter här tänkte jag skriva av mig en del till er!

Midsommar, blir dock inte på Storholmen som förr om åren, utan i år sticker jag och M tillsammans med 9 andra kompisar till Arboga! Meningen var väl att vi skulle ta oss till Grinda, men var typ fullbokat. Konstigt? Så imorgon sticker jag, M och Malin redan vid 13.00 för att checka in och fixa lite tills de andra dyker upp vid 19.00 tiden. Ska bli hur mysigt som helst att komma iväg och göra något! När jag kommer hem så kommer jag reload:a och ge järnet under sommaren.
Mer info om det senare...

Nej nu ska jag ta mig i kragen! Jag måste packa all mat som aldrig tycks ta slut! Självklart tog jag på mig ansvaret att fixa maten inför midsommar.Varför gör jag alltid det? Älskar dock att fixa maten men ibland tar jag på mig så mycket... jämt! Men dock så vet jag att när allt är över att det inte var så farligt som jag fasade över! Nåväl, jag kikar väl in imorgon en snabbis och skriver några rader... Tuddles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0