R.I.P Michael Jackson

SKRIVET DEN: 2009-06-26 KLOCKAN: 08:48:38
Oavsett vad man tycker och tänker om Michael Jackson så har han ändå skrivit och gjort den bästa musiken så länge jag levt och jag kommer förmodligen tycka det hädanefter. Detta är en människa vars musik jag lyssnat på sen gud vet vem kan minnas och det är verkligen sorgligt att han försvinner eftersom han är en av mina idoler. Men det är livet det här. Det enda jag kan skriva är, tack för din tid och din musik! Du kommer alltid finnas i många människors hjärtan. Vila i frid!

Detta är min favoritlåt genom tiderna med Jacko!
Hittade en bra video med massa klipp från honom genom tiderna!
The way you make me feel är sången!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0