Tisdag morgon

SKRIVET DEN: 2009-03-10 KLOCKAN: 08:22:59
Idag har jag sovmorgon! Börjar klockan 09.00 istället för 07.00! Himla skönt ni! Känns som om klockan är grymt mycket, men jag har gott om tid. Hade jag bott i väsby hade jag åkt hemifrån för ca. 10 minuter sen! Haha! Nu har jag 15 min kvar istället innan jag måste ut genom dörren. Tokigt det där!

En nyhet för denna vecka! Carro ska träna idag! Känn på den ni! Nu är det dax att röra på fläsket och komma igång!
Så jag är faktiskt grymt peppad. Måste nog förbi stadium för att hitta några slags träningsbyxor innan, sen ska jag möta upp M för att köra järnet! *Wuhu*

Nu ska jag avsluta mitt te innan jag beger mig till jobbet i detta snökaos!


Kommentarer
Ewa:

Heja carro susen gör för bästa träning du kör Heja Heja Heja

2009-03-10 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0