Status

SKRIVET DEN: 2009-03-27 KLOCKAN: 20:10:27
Veckans eller "Dagens" som jag snodde av  Sara, men jag kör en veckan/dagens för att uppdatera er alla!

Kvällens:
Humör: TIllfredställd med livet men trött
Gjort: Kommit hem och andats ut...
Planer:
Bara ta det lugnt och slappna av! Förmodligen en långdusch!
Ser på: Datorn
Lyssnar på:  If I were a boy med Beyonce och R-kelly
Läser: Bloggar
Dricker: Rött vin, Lindemans Shiraz
Äter:  Middag, Kött med potatisgratäng!

Veckans:

Bästa:
  Att jag bokat en resa till Stöten, Sälen den 16 april!!
Sämsta: Räkningarna... dom är höga just nu!
Gjorda: Betalat räkningarna!
 "Awwe": Åt våfflor tillsammans med mamma,leffe,jenny och Micke, på en onsdag!
Sidekick: Hängt mestadels med min vän Christian! För mycket!  :P
Skratt: När jag bad en oskylig tjej att sluta knuffas på Bokia... mer om det!
Förbannelse: Alla j-la elever på mitt jobb! Kok stryk ska dom ha
Se framemot: PÅSKLOV!!


Kommentarer
chrissepisse:

va i helvete!!!! ddet är du som är sidekicken!

2009-03-27 @ 21:55:47
Carro:

Hahahahahahahaha! Skriv en egen blogg då!

2009-03-27 @ 22:05:24
URL: http://thevolup.blogg.se/
Christian:

Det ska jag göra: i dina kommentarer!!!

2009-03-27 @ 22:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0