Läggdax

SKRIVET DEN: 2009-05-04 KLOCKAN: 21:57:48
Nyduschad, filat fötterna,insmörj,borstat tänderna och insvept i mitt "nattlinne" medan Micke är på Metallicakonserten!
Känns konstigt att vara hemma helt själv, inte ofta det händer men ibland är det skönt. Lyssnar på MIN musik och vrålar med så katterna går och gömmer sig. Känns befriande! Nu ska jag bara dricka ett glas vatten och bädda ner mig i sängen tillsammans med Alex Schulmans bok "Skynda att älska". So far, so good! Imorgon är en ny dag, en ny strid och en dag närmare fredag!

Ps. Vad gäller Detox grejen idag så var jag väldigt nära att bara ge upp! Men jag tog mig i kragen och tog en promenad när jag kom hem!



Bjuder på en bild av legenden James Hetfield  (Metallica) som nu är frisk som en nötkärna,
då han kunde spela på globen för alla sina fans, därbland min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0