Uppdatering

SKRIVET DEN: 2009-05-02 KLOCKAN: 17:37:02
Det känns som om att mobilblogga är nog det mest effektiva! Synd bara att min mobil är så otroligt, otroligt sunkig! Att den inte tar så bra bilder! Men men, det har gått bra iallafall!

Tänkte att jag skulle uppdatera lite mer exakt än just mobilbloggandet. Som jag skrev för några dagar sedan så har jag blivit faster på nytt! Känns hur coolt som helst! Dessvärre får jag inte komma och hälsa på ännu, då lilla Ella ligger i kuvös och får endast besök av sin närmaste familj. Men jag får ändå information genom Saras blogg och via min bror. Vilket känns bra!

Under valborg så gjorde jag och Micke absolut ingenting! Hur skönt som helst. Även igår så gjorde vi inget speciellt förutom vårstädade hemma. Blev fint fint! Och idag har vi besökt "Björkan", satt på sommardäck, tvättat bilen, handlat och små fixat.
Om en liten stund kommer Joakim & Mathilda förbi, vi ska äta middag tillsammans och vi ska laga en detoxmiddag åt dem! Får se om de uppskattar det!

Det har gått 6dagar på min och mickes detoxmetod och har gått förvånansvärt bra! Micke kämpar på  och vi mår redan mycket bättre i kroppen! Otroligt vad det kan göra med ens kropp. Efter dessa två veckor så kör jag två veckor till med samma sak men lägger endast till proteiner. Samt ska jag börja ut och promenera två ggr i veckan! Har ju köpt såna där gå-stavar! Hoppas att det ska ge effekt!

Det var lite info om vad som hänt de senaste dagarna!
Nu ska jag förbereda maten och diska lite! Tuddles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0