Nära & Kära

SKRIVET DEN: 2009-05-16 KLOCKAN: 08:50:41
Igår efter jobbet hände det en massa spännande saker! Framför allt fick jag och mamma  komma till Danderyds sjukhus och hälsa på lilla Ella! Det var verkligen hur spännande som helst! Jag fick gå in först, tvättade mina händer och gick fram till Sara där hon låg och höll lilla Ella i famnen! Herre min skapare, vad liten liten tjej! Har aldrig sett nåt liknande! Hon var så bedårande söt och jag smekte henne försiktigt vid armen och ryggen! Hur mjuk som helst! Det blev en kort stund men det gjorde absolut ingenting! Så härligt att äntligen få träffa henne, då förstod man att det var på riktigt! Efter det så åkte vi till centrum med Johan och Elvira. Fikade och gick runt i affärer!




Vid 19.00 tiden var jag hemma hos Anzo på tjejmiddag! Jag, Anzo, Cia och Lotta (tjejgänget). Anzo hade lagat vegetarisk mat! Fantastiskt gott! Bestod av en gryta, ris, plättar, sallad, naanbröd! Sen hade hon även fixat ihop en egen hallonglass! Inte dåligt! Älskar att bara hänga med mina girls! Nästa tjejmiddag blir nog hos Lotta, men vi får hoppas att det inte dröjer 3 månader tills dess! Kom hem vid 00.00 igår och somnade direkt i Mickes varma gosiga famn.





Nu ska jag äta frukost, har precis släppt in Christian som knackade på för 10 min sen. Han var ute igår och "var i krokarna". Kul kille! Senare idag ska vi in till Medborgarplatsen och lyssna på Mathilda och hennes grupp Artymove!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0