Fredag!

SKRIVET DEN: 2009-10-09 KLOCKAN: 22:11:30
ojoj, som jag har längtat efter denna fredag! Hela veckan har varit en lång, trög och krävande nergående spiral. Jag är faktiskt så glad att jag äntligen får vara hemma, vila ut och samla krafter till måndag!

Är också glad över att Idol är igång! Nice! Jag är verkligen helt besatt av detta program! Lite trist att temat ikväll inte alls är bra, discomusik! Eller nattklubbslåtar! Känns som om dessa låtar gör sig bättre i en studio och remix!

Personliga favoriterna är egentligen Eric och Marionette, men idag tyckte jag om Tove!











Topplistan på Idol!

1. Tove
2. Eric
3. Mariette
4. Erika
5. Calle
6. Reza
7. Karolina
8. Eddie
9. Camilla
10. Rabih
11. Nicklas



Nu ska jag ta det lugnt och sedan kolla på vem som åker ut ikväll! Sen blir det sköna sängen!
Imorgon blir det kalas hos min kusin! Trevligt!

Kommentarer
Pia:

Hej

Helt otroligt, min lista över ser likadan ut som din. Kram

2009-10-10 @ 20:02:11
alexandra:

jag måste ju säga att du har fel :P



Erika ska vinna !

2009-10-16 @ 19:32:13
URL: http://www.metrobloggen.se/norstrom
Carro:

Ja jag har fel! Diggar Erika med ;)

2009-10-16 @ 22:08:25
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0