HalloweenFest

SKRIVET DEN: 2009-10-31 KLOCKAN: 16:06:47
Ikväll blir det Halloweenfest för hela slanten! Ska bli hur kul som helst!
Får se hur många som dyker upp till vår lilla lägenhet på 60kvm! Men vi blir minst 20 personer, utklädda och fantastiska människor! Micke har pysslat för fullt med pumpor, jag har städar lägenheten och strax hoppa in i duschen! Sen ska det sminkas och fixas med utklädnaden! Avslöjar senare vad vi blir för några härliga varelser!

Jag önskar er alla en underbar och fin Halloween Helg!
Tack för att ni finns! Nu ska jag njuta av en skön fest alá Carro & Micke!




Kommentarer
jessica:

vad roligt, jag vill se bilder sen:) tävling om bästa utklädnad eller?

2009-10-31 @ 17:39:16
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0