Höstlovsdag 3

SKRIVET DEN: 2009-10-29 KLOCKAN: 10:08:43
Min onsdag bestod av ett litet besök på Brazilian Beauty, där man kan vaxa både det ena och det andra! Vaxning är så mycket bättre än den där satans rakhyveln! Ska verkligen försöka vaxa mina ben varje månad nu så till sommaren kanske man inte har lika mycket kvar! :)

Efter besöket på södermalm så begav jag mig in till city, strosade från gamla stan till drottninggatan där jag tog en kaffe inne på Åhlens i väntan på min lilla syster. När hon väl kom, så gick vi runt i alla affärer längs drottninggatan, kungsgatan och alla små gränder runt omkring. Letade lite efter kläder till både mig och Jenny. Men vi fann inte så mycket.

Sen måste jag skriva om en liten sak, det här med att affärer PUMPAR musik. Visst att jag börjar bli gammal, men seriöst, är folk hörselskadade eller? Musiken var så hög på många ställen att jag och Jenny började må illa och skrek till varandra så vi ens kunde förstå vad den andre sa. Det slutade med att vi gick ut från affärern, irriterade och utan någonting. Så vad handlar detta om? Spelar vissa ställen hög musik för att sålla bort alla tanter från affären? Jag fattar ingenting och jag hatar det. Punkt.

 

Efter mitt stosande med jenny åt vi lunch och tog en fika innan hon skulle hem. Jag mötte sedan upp Micke och sprang runt i ytterligare 50 affärer (på samma gator) för att hitta en outfit till honom för Halloweenfesten.


När klockan var 18.55 så steg vi in på Restaurangen Aya Sofya som ligger på skånegatan. En mysig turkisk restaurang, för att fira världens bästa Isabel som fyllde år! Hade jätte mysigt och det är så kul att göra något sådant på en vardag. Tyvärr prioriterar man oftast sängen, men jag önskar att man hade fler dagar som igår!






En sjukt nice dag iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0