Höstlovsdag 2

SKRIVET DEN: 2009-10-27 KLOCKAN: 20:02:14

 

Min andra höstlovsdag! Gjorde egentligen inte så mycket märkvärdigt!
Tog en promenad till jobbet för att göra lite kontorssysslor, räkna kassor och skicka iväg beställningar.
Sen satte jag nere i caféet tillsammans med Putte som kom på besök i någon timme och vi snackade skit som vanligt med Kina och Tora. När han gått så väntade jag in Tora, så tog vi en promenad till Fridhemsplan. Strosade runt i affärer, köpte lite saker till Halloweenfesten. Jag köpte även dom jätte fina glasen som jag spanade på i Göteborg! Fann dem på Bönor & Blad för 59:-/st! Bild kommer!

 

Fotade Putte och Kina! Så fint va! Ser nästan ut som ett skolfoto! :)


När jag kom hem, började jag fixa iordning middagen! Kikärtsgryta! Så fruktansvärt gott! Tur att jag bestämt mig för att äta 1 vecka! Efter middagen tog jag och Micke en promenad på 30 min runt i området! Sen var det dom desperata husfruarna på femman!

Finns på systrarna yster


En bra dag helt enkelt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0