Kalas

SKRIVET DEN: 2009-10-10 KLOCKAN: 19:09:57
Idag har vi varit på Kalas hos min kusin Måns, hans fru Linda och barnen Rasmus & Linnea!
Hela släkten var med och vi hade jätte trevligt! Maten och efterrätten såg smarrigt ut, men dessvärre fick jag ju inte smaka något, men det gjorde inget. Fick göra Sara en tjänst och tog hand om Ella medans Sara fick äta i lugn och ro. Så söt den där Ella!

Nu har jag iallafall städat hemma, Micke har diskat och donat. Vi inväntar lite sällskap från Joakim, han och Micke ska äta middag och mysa medan jag får sitta med min shake och blogga! Men det är ju också kul :)


Kommentarer
Mamma Ewa:

vilka snuttefior

2009-10-12 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0