Viva la vida

SKRIVET DEN: 2009-10-11 KLOCKAN: 10:43:51
Darin har gjort en cover på Coldplays Viva la Vida. Själv älskar jag orginalet men jag tycker Darin gör ett sjukt bra jobb! Har faktiskt blivit min nya partyfeeling låt. När han sjöng denna låt på Idol så märkte man hur Darin faktiskt vuxit till sig och det är imponerande. Vår lille Darin som första gången 2004 steg fram i rampljuset, som alla visste skulle lyckas på ett eller annat sätt. I like him!

Darin klev in i på idolscenen och körde sin grej!
Med en sjukt bra låt!


Kommentarer
Nina:

Ja visst har han vuxit och utvecklat sig! Och gör en av mina favvolåtar superbra:) kram ha en trevlig söndag.

2009-10-11 @ 11:07:53
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0