Dag 26, Lördag - Från Viktbloggen

SKRIVET DEN: 2009-09-05 KLOCKAN: 13:39:38
"Jag har haft en skön morgon! Efter att haft en trevlig och sen kväll med några vänner igår (i nyktert tillstånd) så känner jag mig väldigt pigg och alert! Micke har varit iväg på lite uppdrag och jag har varit hemma och stökat runt. Lyssnat på högmusik, städat och fixat samt utövat några danssteg för att musiken varit så bra. Ni kan inte förstå hur frisläppt och glad jag känner mig nu! Känns som om det är vår och vårkänslor spelar en ett spratt. Sen har jag insett att jag är nykär! I min lilla älskling! Knasigt! Så idag kvittrar fåglarna och allt är som i en musikal! Haha! Tönt-Carro!"


http://thevolup.blogg.se/stepbystep

(vill ni läsa så hör av er om lösenord i kommentarsfältet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0