Elvira, 4H och Jessicas värkar!

SKRIVET DEN: 2009-09-19 KLOCKAN: 17:02:57
Idag åkte jag och Elvira till 4H gården i Akalla! Där mötte vi upp Jessica, Martin och Neo! Gick runt lite och klappade alla djur. Jessica började oroa sig lite, då hon är höggravid, gått över tiden plötsligt började känna värkar! Men hon var ganska lugn ett tag. Tills vi satte oss ner för att fika, då hon plötsligt säger till Martin "Nu vill jag hem". Tydligen hade värkarna kommit igång och hej hopp så försvann dom! Gud vad jag hoppas att lill-grabben kommer ut idag! Och att allt blir bra! Jessica lovade att hon skulle mobilblogga så mycket hon kunde. Jag ringde för någon timme sedan och dom skulle in till sjukhuset! JIPPI!


Jag och Elvira myser! Bilden på Jessica kanske är den sista på henne som gravid! Hoppas!


Min gudson Neo lekte med Elvira! Underbara kids! Nästan så man blir sugen på en egen! NÄSTAN!


Efter att Jessica och familjen åkt så gick jag, Micke och Elvira runt och klappade kaniner och red på hästen Lukas.
Micke var tvungen att åka och klippa av sig busken i håret, då fortsatte jag och Elvira på lekplatsfärd! Hittade massa olika lekplatser och gick även runt i mina gamla Hoods! Johan hämtade sedan upp oss och skjutsade hem oss till mig. Drack lite kaffe och fick lingon! Härlig dag! Och nu är hela långa kvällen kvar!


Elvira på hästen Lukas!


Elvira pussar lilla Ella!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0