Min söta lillasyster

SKRIVET DEN: 2009-09-24 KLOCKAN: 22:00:48
Det är inte varje dag man får höra att man är älskad av sin lilla syster. Jenny är en sån otrolig människa och hon även om hon inte pratar ut som sina innersta känslor så är hon banne mig den bästa på att skriva dem. Hon prickar verkligen in då man verkligen behöver höra det! Jag är speachless och berörd över hennes jätte fina inlägg på hennes blogg. Kan säga att jag är så glad att jag har henne i mitt liv och vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan henne. Sorgligt nog berättar man alldeles för sällan för sina nära, vilken stor betydelse dom har i ens liv och det är någonting jag verkligen vill ändra på. Framför allt till min söta lilla syster som imponerar mig enormt mycket på alla sätt och vis! Du är en sån unik och underbar människa! Precis som jag, kan du också kan nå dina drömmar!

Älskar dig!

Du & Jag = perfect match! <3

Ps. Tro det eller ej, men du är MIN idol!


Kommentarer
Syster Jenny:

Pussenusse <3 ;D

2009-09-25 @ 07:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0