Siggan & AnnaLisa

SKRIVET DEN: 2009-09-27 KLOCKAN: 13:44:49
Alias Carro och Ia! Igår hade vi ställt till med en sk. tjejmiddag. Vi blev totalt 13 tjejer i min lägenhet. Vi bjöd på lite små plock och alla var på ett strålande humör! Vi fick även presenter jag och Ia! En av presenterna var en sk. upplevelse....

Zorbing för två För er som inte vet vad det är, så kan jag säga att två personer kommer sitta i en boll och rulla runt! HELT GALET! Detta kommer gå alldeles strålande, då jag hatar att vara upp&ner och Ia är åksjuk, karusellsjuk eller vad man nu kallar det! Snacka om utmaning! HAHA! Tack, Malin, Izzy, Anzo, Jonna och Jojo! Ni är galna! Tro heller inte att vi tänker berätta för er när vi bokar! HAHA! Madness...

Jag hade en super nice kväll! Och att få umgås med såna här härliga människor under ett och samma tak är lyx!
Vid 00.00 tiden tog vi varsin taxi och åkte in till stan! Hamnade på det fantastiska Eken! Jag har verkligen ALLTID kul där! Bra musik och härliga människor! Jag dansade konstant (vilket är ovanligt) och hade inte ont en enda gång i mina högklackar! = vikt resultatet förmodligen!

Vill tacka alla fantastiska tjejer som gjorde min kväll!
Ia, Malin B, Petra, Anzo, Lotta, Tora, Kina, Malin R, Sofia, Emma, Izzy och Jonna!
Love you all!


Och kul att få träffa alla andra sköna människor på Eken!

Idag är jag en trött, lite små bakis men oerhört harmonisk Carro!










Kommentarer
Jonna:

TACK Själv babe :)

2009-09-27 @ 19:20:29
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Jonna:

Hahah ang Zorbing förrsten.. jag tror ni kommer ha en sjukt rolig dag som ni SENT kommer glömma :p

2009-09-27 @ 19:20:58
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Carro:

Mår illa av tanken... men ja, en utmaning! :P

2009-09-27 @ 20:36:17
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0