I veckan sen...

SKRIVET DEN: 2010-04-18 KLOCKAN: 20:12:56
som jag skrev ett inlägg. Men nu måste jag skylla ifrån mig lite! Blogg.se har varit jätte knepiga med mms-inlägg! Har försökt skicka hela veckan på alla spontana grejer som jag gjort, då jag knappt varit hemma! Galet tråkigt!! För jag har haft en intensiv och underbar vecka! Dock är jag helt slut nu! Så intensivt har det varit! Försöker varva ner genom att dricka te, titta på "How I meet your mother" och skriver detta inlägg.
Resume av veckan: Jobba, sitta ute i solen, umgåtts med vänner, lagat mat till en speciell grej, spelat rockband och njutit av mina vänners sällskap! Kan nog inte förklara denna vecka bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0