Lite bilder från i torsdags

SKRIVET DEN: 2010-04-10 KLOCKAN: 10:10:38
Hann ju inte lägga in mina bilder från torsdagen! Har nog inte ens skrivit om torsdagen heller kom jag på! Klockan 10 befann jag mig på Uppl-Väsby station på väg till Öppnis för att möta upp min bror, Elvira och Ella. När jag kom dit satt de och sjöng massa låtar. Massa dräglandes bebisar och spilivinker till barn. Kul dock!Satt där och lekte, sjöng och höll min bror sällskap.

Efter en liten stund åkte jag och Elvira med tåg till Solna, sen buss till mitt jobb, där vi åt lite lunch/fika och dessutom plockade med oss lite fika till lekparken. Tog bussen igen till humlegården och hade stalkern Tora med oss. Var i humlegården många timmar och lekte, lekte och lekte. Jag och Tora utklassade även 3 småtjejer på bandy! HAHA! Vi gick till donken på kungsgatan och åt, innan vi skulle möta upp min mamma vid mariatorget. Vi skulle på 80 års kalas hos mammas moster Stina. Så jag och Elvira åkte tunnelbana till slussen, då en olycka hänt så vi var tvungna att gå från slussen till Moster. Hela dagen bestod av att åka, gå, åka och gå. Men Elvira tyckte det var jätte roligt att åka inne i stan.

Väl hos Moster Stina blev det mat och lite fika! Träffade mina sysslingar och släktingar. Alltid lika trevligt!
Tycker släkt är roligt! Synd bara att man träffas så sällan och inte lär känna varandra. Som Moster sa, att man umgicks mycket mera förr. Speciellt släkten och familjen. Sånt vill jag göra mer! Jag älskar min familj!


Ella och Elvira på Öppnis under havet!


Ella och jag

 


Elvira och Ella kör tillsammans!

 


 


Elvira i kärran!

 


Moster fick 80 rosor! Jätte fina!


Kommentarer
Emmie:

Jättekul att ni kom! :) Nu när våren börjar gro kanske vi kan ta och bekanta oss lite mer på någon härlig uteservering nån dag?

Kram kram!

2010-04-10 @ 18:09:21
URL: http://wordsbyemmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0