Imorrn drar vi!

SKRIVET DEN: 2010-08-06 KLOCKAN: 10:30:04
Ska bli så nice, längtar jätte mycket! Åker imorgon, planet går 20.20. Lite trist att komma dit så sent på natten, men det är helt okey! Hotellet är ju all inclusive! Asnice!

Igår så åkte jag in till stan efter att tvättat hela morgonen, för att hämta ut mina linser och jaga shorts!
Gick och hälsade på lill-syrran Jenny på hennes jobb, på myrorna! Sen kidnappade jag med henne hem!
Vi gick till Sorbon, åt middag med Micke, Mattias och Pia! Mumsigt! Efter gick vi hem till Pia och fikade! En skön och härlig kväll.

Idag så ska vi packa, sen åker vi till väsby ikväll och lämnar katterna där och sover över tills imorgon!
Åh, vad ska man packa?? Faktiskt 2 år sedan jag var ute och reste sist! :) Hittar väl alltid något, hade mest hänga vid pool och strandkanten. Nej nu ska jag ta mig i kragen och fixa lite! Men fasen vilken resfeber jag börjar få! HOHO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0