Tiden går fort...

SKRIVET DEN: 2010-08-12 KLOCKAN: 16:04:26
... när man har trevligt! Sorry för den oförskämda uppdateringen. Men jag har faktiskt inte orkat.
Att sola, bada och dricka frappe hela dagarna har gjort att jag glömt bloggen. Men jag ska ta mig tid att skriva ner allt för varje dag som gått, mest för min egna del. Ni andra får väl läsa om ni vill! Bilder kommer också! Of cuz!
Nu ska jag fortsätta slurpra frappe innan jag går till rummet och duschar av mig för att sedan vila lite innan middagen.
See ya soon!

Kommentarer
jessica:

När man är på semester får man göra annat än att blogga, du är förlåten

2010-08-12 @ 21:24:57
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Pia:

Hallo på er båda. Jag visste inte vad frappe var men nu har jag gjort en och den var god, så tack för tipset! Kramar från Pia

2010-08-13 @ 21:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0