Kul...

SKRIVET DEN: 2010-02-15 KLOCKAN: 17:40:27
Igår hade jag en toppen dag, allt flöt på och jag tyckte tom. att det skulle bli kul att komma till jobbet. Men när jag skulle lägga mig så mådde jag jätte illa. Visste inte riktigt vad det berodde på. Visserligen åt jag lite grann, men det var konstigt att jag skulle må så illa. Efter några timmars vridande och åmande så kom det plötsligt, jag sprang på toan och allt kom ut! Värsta jag varit med om på väldigt länge... Men efter att jag fått ut allt, mådde jag fortfarande illa och med jobbiga magkrämpor. Inte sovit en blund inatt, upp och ner till toaletten. Fy fy fy...
När jag vaknade imorse så var jag otroligt groggy, men hade mitt jobb i bakhuvudet. Shit, kan ju inte gå till jobbet idag, så mycket pyssel med telefonsamtal och sms skedde på morgonen. Men till slut lyckades jag knåpa ihop med personal och kunde tillslut slappna av och somnade direkt. Vaknade igen klockan 14.00...  Detta är väl det som är jobbigt när man är ansvarig på jobbet. Man kan inte koppla av förrän allt är ok.
Just nu mår fortfarande lite illa och har lite magsmärtor. Men jag mår helt okey.... Usch säger jag bara! USCH!
Jag börjar få liggsår och att stå upp är inte att rekommendera... Nu ska jag kika lite på Förkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0