Look A Like

SKRIVET DEN: 2010-02-28 KLOCKAN: 19:47:12
Ja, jag fick höra i helgen att jag påminnde om en mindre Sarah Dawn Finer! När jag hörde det så drog jag parallellen att båda så klart är små tjockisar och vårt hår är liknande färg! (Så uppenbart att man är lik någon pga. storleken) Kunde lika gärna vara Anna Book! Men när jag googlade upp henne så nja, kanske är vi lite lika ändå! Dock tar jag det som en komplimang då Sarah är en riktigt glam-brud och är snygg!
Så, ja... Vad tycker ni?


Här står vi med en varsin Kristian/Christian!

 


Vi kör definitivt på samma party-tecken! :)

 



Vi är lika snygga i hatt och förmodligen EXAKT lika musikaliska!

 

HAR NI NÅGON LOOK-A-LIKE?

Kommentarer
Jenny:

HAHAHAHA! Men du är ju mycket mycket snyggare! ;)

2010-02-28 @ 20:25:12
URL: http://nakenjenny.blogg.se/
Nina:

Hello sis!

Vad skrämmande tänkte just på det idag Innan jag såg det här hon var med på kvällens Blåsningen och jag tycker ni har samma drag, ni e ju söta:)puss och kram lööv u

2010-02-28 @ 23:07:02
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0