Härliga lördag!

SKRIVET DEN: 2010-01-23 KLOCKAN: 09:24:19
Idag ska jag börja min dag med en långpromenad med Tora! Det blir förmodligen Vinterviken, hoppas jag! Har aldrig gått där, men hört att det ska vara väldigt fint! Vädret ser ju verkligen lovande ut! Sen efter det så får vi se hur dagen blir! Love that!

Så skönt att vakna och känna sig pigg! Fastän det blev lite sent igår, så känns det bra ändå! Jag hade Anzo på besök hemma hos oss igår. Härligt att träffa henne och även få det stöd om Xtravaganza, då hon också håller på med detta! Kan ni tänka er att vi har gått ner tillsammans: ca 40 kg! Det är som en hel Jenny! HAHA! ;)

Nu ska jag dricka upp min Shake och klä mig varmt!
Bege mig ut i det fina vädret!

Önskar er alla en underbar dag!


Kommentarer
N A K E N - J E N N Y:

Fy fasiken vad ni är bra! :D

2010-01-23 @ 10:41:23
URL: http://nakenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0