Heliga söndagen...

SKRIVET DEN: 2010-01-17 KLOCKAN: 12:24:13
Motivation? Vårt hem ser hemskt ut och jag orkar verkligen inte städa. Men det är ett måste plus att det är skönt när man väl fått det gjort. Konstigt att man knappt är hemma och ändå blir det kaos. Kanske just det som är problemet?

Idag är det söndag och jag njuter verkligen av att få vara ledig. Även om jobbet fungerar bra och så, så tar Xtravagnza musten ur en i början! Imorgon har det gått en vecka och det känns bra! Alltså mot ljusare tider! Ska verkligen ge järnet dessa 2-3 månader så jag kan få njuta av mitt nya jag, lagom till våren! Gud vad jag längtar! Till mysiga vårpromenader och solen! Gaah! Visserligen älskar jag vintern och snön, men nu vill jag faktiskt ha vår!

Nej, upp och hopp! Nu ska röjjas!
Sägs att man förbränner 100-160 kalorier/timmen när man städar...
Får städa många timmar då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0