Min helg, lördag

SKRIVET DEN: 2010-01-31 KLOCKAN: 19:18:03
Efter att ha mått ganska dåligt på fredagen så började dagen helt okey på lördagen. Men jag var fortfarande helt slut, ont i huvudet och trött. Vi åkte till Stinsen för att shoppa lite presenter och kollade runt. Har ju blivit så fint nu!
Vi åkte sedan hem till Väsby, till min familj för att fira Danne, som fyller 20 år på måndag! Johan och lilla Ella var också med. Kändes mystiskt att inte lilla Elvira eller Sara var med. Men de var på kalas i norrviken så jag fick mycket tid att mysa med lilla Ella! Vilket var underbart och mysigt! Inte ofta man får mysa med bara henne! Dock saknade jag min kompis Elvira massa...  Vi åt massa gott, räkcocktail och sen grillade Leffe kött som vi åt till huvudrätt! Bananasplitten blev ett fint avslut! Jag och Micke stannade över natten, sov så gudomligt bra i den lilla 90 sängen tillsammans med Micke! Tokigt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0