Min sista helg med mumsigheter!

SKRIVET DEN: 2010-01-10 KLOCKAN: 21:21:00
Har precis tittat klart på programmet F-Word! Världens bästa program och oj, vad jag insåg att jag älskar mat! Dock måste jag bara ha matintaget under kontroll! SÅ äntligen kör jag igång med Xtravaganza imorgon! Hade egentligen tänkt börja i fredags, men helgen blev en riktigt bjudning!( I torsdags hade vi inga planer för helgen alls)

I fredags var vi ute på Lidingö och åt middag hos en vän till Micke, drack vin och spelade TP! Hur mysigt som helst, dock så blev det sent och alldeles för mycket rödvin.

Lördagen skulle jag träffa min syster och mina bröder. Vi åt lunch och hängde på fältöversten! Efter det åkte jag hem för en powernap (då jag endast sovit 4 timmar). Vid 19.00 tiden åkte vi hem till våra favoriter JoMat för massa mys! Det blev en supergod vegetarisk Lasagne och dessertpuff med glass till efterrätt! Blev lite sent denna kväll med, men lagom mängd vin ;)



Vaknade imorse och fick äntligen sova ut. Varit hemma på dagen, städat lägenheten och donat. Klockan 16.00 åkte vi hem till Mickes mamma för middag! Blev en fantastisk god crabfishfyll carpaccio till förrätt, smördegsbakad kött och avslutade middagen med en egen kombo av marängswiss.


Ni förstår hur svårt det har varit att börja "äta nyttigt" denna helgen. Men det gör inget, jag tyckte det var ett bra avslut och imorgon kör jag! Ska bli så bra! Är taggad och peppad! Ska även jobba imorgon igen, det kommer bli mindre roligt då vi kommer ha mkt att göra. Men det är snart helg igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0