Söndagen

SKRIVET DEN: 2010-06-20 KLOCKAN: 18:35:13
Det är sällan jag hinner med att skriva ett längre inlägg. Känns trist. Framför allt så har jag verkligen inte hunnit med att blogga alls känns det som. Har nog inte suttit på min dator på 1 vecka, vilket är mycket för att vara mig.Mycket som händer, så som att jobba som vanligt. Dock blir jag ledig snart i 7 veckor vilket känns oerhört skönt! Men trots det "vanliga" jobbet har jag hållt på med catering, planering inför midsommar och ett bröllop där jag ska ordna maten, den 3 juli! En sak i taget och för att inte glömma mitt körkort som ska fixas i juli! När tänker jag inte berätta denna gång :)

I helgen så var vi som skrivet ute i fredags med jobbet. Efter det så gick vi till Terassen för att mysa men regn, åska och blixtar tvingade oss att ta oss under tak, men efter 1 timme igen kunde vi sätta oss på Terassen igen! Där satt vi fram till 22.30, och gick sedan vidare till Eken. Galet kul! Dansade otroligt mycket! Bra DJ!

Lördagen blev en chilldag framför tv:n och tittandes på det kungliga bröllopet tillsammans med några vänner. Senare på kvällen åkte vi ut till Kicki för lite grillning och mys! Oerhört trevligt!


Och idag så har vi städat här hemma, tagit det lugnt samt åkt med bilen för att hämta lite saker hos Mickes pappa och även en sväng till Mickes kollega Stefan för att hämta upp 3 lampor som han ville sälja. Så nu sitter jag här och hör Micke böka i köket, lagandes matlådor. Doftar ljuvligt...
Lägger upp lite pics från i fredags om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0