Erkännande...

SKRIVET DEN: 2010-03-01 KLOCKAN: 19:50:54
... jag har fastnat i Glamourama-träsket!
För er som inte vet det, så är det ett program som visas på Tv3 PLAY. Serien handlar om tre tjejer i Sthlm, som har bloggar, har bra jobb och cirkulerar på stureplan! Anledningen till att jag fastnat i detta är att ena tjejen Petra har gått som elev på skolan som jag jobbar i. Vet egentligen inte varför jag tycker om serien. Lite ytligt och mesigt gjort, men å andra sidan älskar jag den! Tror definitivt denna serien bara blir bättre å bättre!

Petra, Anna och Michaela


Kommentarer
jessica:

ska nog kolla på de där ja me

2010-03-02 @ 19:57:48
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0