Lördagsbus!

SKRIVET DEN: 2010-05-02 KLOCKAN: 14:58:49
Igår var det, som ni säkert redan läst premiär för Terassen Scandic Sjöfart i slussen!
Bästa smultronstället, bra förfest eller bara chilla! Självklart ska jag även jobba där i sommar, juli!
Så, jag,Micke, Ia och Tora anlände klockan 16.30 till ett litet kylig terass med några andra sällskap. Trodde dock att fler skulle komma dit, men som sagt, dagen efter valborg kanske inte är så poppis? Men det blev fint väder ändå, med värmepannorna på och härligt sällskap så blev det fantastiskt! Kai, Santeri + vän kom med! Sen dök även Anzo upp innan de skulle stänga. Vi gick vidare till Eken och fortsatte kvällen! Tills slut var det bara jag, Ia och Tora kvar! HADE SÅ KUL! Jag har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde igår! Alla "fakkade ur" om jag ska citera Tora!

Hemma vid 05.30 tiden och nu ligger dessa andra två i min soffa och sover! Jag och Micke är vakna och relativt pigga! Fasen vilken rolig kväll... ojoj!







 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0