Min helg hemma...

SKRIVET DEN: 2010-05-30 KLOCKAN: 11:30:51
Kom ju hem i fredags, och har sedan dess haft fullt upp, eller ja... gjort massa saker iallafall.
Micke överraskade mig med en tidigare ankomst från jobbet i fredags. Eftersom det var fint väder satte vi oss på balkongen och drack kaffe, sedan stack vi till min mamma och grillade. Lite impulsivt och mysigt!


Lördagen så åkte jag in till stan tillsammans med mamma och Jenny för att möta upp mammas moster Stina.
Vi gick till Mosebacke för jazzbrunch och satt där och myste. Sedan promenerade vi längs götgatan till medborgarplatsen och tog en fika där. Kikade i affärer, Jenny hittade kläder och mamma köpte krukhängare på Indiska.


Åkte Katarinahissen!

Efter den härliga mysstunden med mamma, jenny och Stina så åkte jag till Midsommarkransen, hem till Tora.
Där väntade vi in Micke och Erik, då vi skulle grilla någonstans i gullmars, men när vi steg ur bilen vid platsen kom regnet och vi vände och åkte hem till Bromma, där solen sken! Så det blev grillning hemma hos oss! Efter middagen kom Ronnie, Karro och Fredrik förbi och vi spelade Rockband, tills jag bokstavligen somnade i soffan.


Här får man tvinga sina gäster att se glada ut.... Erik och Tora

Kommentarer
jessica:

åå så gott med grillat

2010-05-30 @ 18:58:53
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0