Söndagen!

SKRIVET DEN: 2010-05-30 KLOCKAN: 21:09:05
Full rulle idag med, eller ja en hel del iallafall. Började dagen med en kaffe och frulle på balkongen tillsammans med Tora, som slaggade över här efter Rockband-spelandet.
Sen var det de 3 stora tvättkassarnas tur! 10.00-13.00 tvättstuga, äntligen är tvätthögen borta och all tvätt luktar sköljmedel! Ah! Klockan 14.00 skulle vi befinna oss hemma hos familjen Wåglund för att fira min lille gudson Neo! Dock var vi lite sena, men när vi kom dit bjöds det på kaffe och smarriga tårtor!


Lånade bilder från Jessica

Efter lilla fikastunden var det iväg igen! Hem till Mickes mamma Pia som bjöd på middag! Mickes bror Mattias, deras faster Margareta och hennes man Jan var också med för att njuta av den härliga middagen som Pia lagat!




Nu är jag helt slut efter helgens bravader... Har precis packat klart inför morgondagen då jag ska iväg till Eskilstuna igen. Men denna vecka tänkte jag kinesa hos Anna! Ska bli jätte mysigt och trevligt!
Men nu är jag galet trött och funderar starkt på att lägga mig i sängen och koppla av...


Kommentarer
jessica:

Du har ju jämt fullt upp väll hehe

2010-05-31 @ 10:50:57
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0