Påskhelg!

SKRIVET DEN: 2011-04-25 KLOCKAN: 16:27:29
I lördags så åkte vi ut till min kära familj i Väsby, där vi alla brukar fira påsken! Mysigt värre! Fint väder och god mat!
Johan gjorde en fantastisk laxtartar till förrätt och till varmrätt grillade vi lamm och åt mumsigt till! Senare på kvällen gjorde jag en liten tipspromenad och sedan äggjakt! Vilket jag gör varje år, men iår så hade även Jenny och Danne gjort en liten variant till mig, vilket var roligt! Förutom att jag var tvungen att klättra med en stege... Hua!
Vi åt sedan en jätte god mandelkaka, drack kaffe och myste på verandan till kvällen. Familjen Q gick hem vid 20.00 och vi andra satt kvar till midnatt. Mysigt!










Kommentarer
Cornelia:

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 18:26:04
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0