Gott Nytt 2011 och bloggande!

SKRIVET DEN: 2011-01-02 KLOCKAN: 01:08:04
NU mina kära vänner är jag tillbaka! Ett nytt år och tillbaka i bloggvärlden!
Känns underbart att få börja ett nytt år, med nya spännande saker som händer i livet! 2010 har varit ett bra basår, som gått alldeles för fort. Nu hoppas jag att året 2011 ger mer!
Skriver mer imorgon, för nu har jag precis avslutat min bakisdag och imorgon blir det nya tag och rutiner!
Natti natt och välkommen tillbaka!

Här har ni ett inlägg från mig och syster Nina
(Från Systrarna Ysters matblogg)


Kommentarer
Sara:

Underbart, välkommen tillbaka!!



Kram Sara

2011-01-02 @ 08:34:03
Jessica:

Vad kul, jag har kikat lite då och då och tänkte skriva till dig igår att du borde börja blogga men nu gjorde du det ändå :) vi MÅSTE ses snart, Neo och Liam kommer juglömna bort er annars:p

2011-01-02 @ 10:59:43
URL: http://Metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0