Jag är en rastlös själ!

SKRIVET DEN: 2011-01-08 KLOCKAN: 14:36:57
Nu när man inte planerar in mat i sitt liv så får man mycket tid till annat. Men dessvärre har jag ingen lust att umgås med någon, känner att jag behöver space och tid för mig själv. Varit mycket folk runt omkring mig under hela ledigheten. Men det värsta att nu när man inte äter eller umgås med just folk så känner jag mig så fruktansvärt rastlös. Kan inte göra så himla mycket heller, då jag har något fruktansvärt ont i min rygg, till och från. Men jag pallar inte vara still heller... Gah vad detta är jobbigt! Frustrerande! Dock har jag suttitoch fixat med systrarna ysters blogg, men det kan inte mätta min rastlöshet. Jag har diskat och slängt saker från kylen, så det är rent och tomt där inne nu. Dock sitter jag och funderar på hur man kan organisera våra förvaringsutrymmen på bättre sätt. Just nu är det en enda stort kaos i varje garderob. Detta vet jag blir ett litet projekt som kommer ta en stund. Hmm.... Kanske blir något sånt idag? Slänga och ordna inför 2011! Skönt att ha allt i ordning innan man börjar jobbet på måndag!
Vad hittar ni alla andra på idag?
Tips man kan hitta på en tråkig lördag som denna, med mina små "handikapp" ;)

 


Kommentarer
jessica:

fixa min header kanske??? plz

2011-01-08 @ 19:46:01
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0