Nyårsafton 2010/2011

SKRIVET DEN: 2011-01-02 KLOCKAN: 13:22:08
Då var nyårsafton och allt det där över! Helt otroligt vad fort det går! Men underbart har det varit!
På själva nyårsafton så bjöd vi över några vänner. Micke och jag hade ordnat hela dagen med mat och sittplatser i vårt lilla vardagsrum. Blev murrigt och bra! Vid 19.00 var alla gäster samlade: Mattias, Jenny, Jocke, Erik, Putte och Tora.Micke bjöd på en spännande drink medan jag styrde upp det sista i köket!
Till middagen blev det härlig plockmat så som Ostron, gratinerade musslor, hummer, räkor, aioli, kräftröra etc...
Himla gott blev det! Till dessert blev det klassikern, vitchokladmousse! Efter middagen så satte vi oss och spelade spel fram till tolvslaget då vi gick ner på gatan för att skåla in det nya året och se på fyrverkerierna! :) Efter det så gick vi hem igen, spelade, dansade och fjantade oss! En nyår helt i min smak! Tack alla ni som var med och förgyllade mitt nyår!

Kommentarer
jessica:

trevligt att se att du bloggar igen så man har lite koll:)

2011-01-02 @ 13:42:17
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0