Lite vardagstjafs...

SKRIVET DEN: 2011-03-13 KLOCKAN: 17:42:53
I fredags mådde jag inge vidare när jag kom hem efter jobbet. En kille på jobbet tyckte jag såg blek och hängig ut, trots min fina solbränna! Nog hade jag känt mig underlig hela fredagen, men tänkte väl att det kanske var något efter Thailandresan. Tog alvedon för mag och huvudvärken... Micke hade bett mig att inte planera något denna fredag då han ville överraska mig med god middag och pluttinutt. Jätte bra! Intressanta är att vi hann inte komma så långt, däckade i soffan och sedan spydde jag som en gnu! Härligt! En rejäl magsjuka (antar jag) eftersom jag knappt ätit något under fredagen, då jag inte haft aptit så borde det vara någon himla kräksjuka! Däckade i säng efter allt hulkande, febrig och vilsen. Vaknade dagen efter, febrig och helt avdankad. Ännu roligare var att jag fick ställa in min härliga tjejmiddag med mina fina väsby-tjejer! INTE KUL! Låg hemma hela dagen, kvällen och mådde piss. Micke var på middag hos sin faster, vilket kanske var lika bra, då jag inte var speciellt rolig.

Nu mår jag aningens bättre och hoppas att jag kan jobba imorgon, men det känns som det iallafall!
Nåja, lite vardagstjafs sådär... Välkommen hem till Sverige, Carro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0