Salmonella fri!

SKRIVET DEN: 2011-03-23 KLOCKAN: 13:42:38
Man tycker ju att jag borde skriva hur mycket som helst nu när jag varit hemma en hel vecka från jobbet! Men icke!
vad finns det att skriva om? Att Oprah och Rachel Ray är numera mina bästa vänner? Att jag stirrar in i väggen för att inte orka tänka eller små plocka lite hemma? Nä, vet ni va! Kan dock glädja alla att jag inte har salmonella och smittar inte längre! Jag mår bra och imorgon blir det jobbet som gäller! Ska bli skönt att få träffa människor igen! Om jag nu inte blivit folkskygg?

Ikväll ska jag faktiskt bege mig till en lokal vid stureplan och leverera snittar till Mickes jobb, videofy.me! Det är det största som hänt denna vecka, i positiv anda! Annars känns det som om allt annat varit trist och jobbigt!
Men *wuhu* imorgon hoppas jag kunna fortsätta mitt vanliga liv! Tacka F*N för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0