Step by step

SKRIVET DEN: 2010-03-01 KLOCKAN: 10:48:25
Eftersom jag inte skriver min viktblogg längre, utan har den här så måste jag ju faktiskt uppdatera lite!
Jag och AnnSofie hade ett litet mål att vi inte skulle väga oss på en hel månad och köra helfart hela februari. Så, hur har det gått? Jag har inte vägt mig på hela månaden, men jag körde helfart i endast 3 veckor. När jag blev sjuk så åt jag lite och nu är jag inne på halvfart igen.

Så, vad ska jag ta igenom mig denna månad? Jag ska faktiskt fortfarande inte väga mig, för jag har insett att jag blir besatt av den där j-kla vågen. Så nu kör jag 1 månad till utan vägning och from. 8 mars kör jag helfart i 4 veckor till! Sen kan jag väga mig! Ok? Låter som en bra deal.  Jag måste verkligen ta tag i träningen också. Jag har inte tränat på kanske 3 veckor! Det är illa illa!

Tycker om att se denna bild, samtidigt som jag avskyr det.
Men detta hjälper mig att se hur långt jag ändå kommit! Och att jag aldrig vill hamna här igen.



Kommentarer
Jenny:

Du är så duktig Carro parro, du anar inte hur stolt jag är över dig! :D

Ibland får man ta lite i taget så det gör inget att du inte kör på helfart och har missat lite träning, man kan inte gör allt hela tiden. Fortsätt som du gör babybboboboo <3

2010-03-01 @ 14:12:32
URL: http://nakenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0