Uppdatering!!

SKRIVET DEN: 2010-05-09 KLOCKAN: 21:52:33
Angående min vikt och så! Vet att jag varit grymt dålig på att skriva om det! Kanske var bättre att ha min viktblogg! Nå väl, ska försöka att bli bättre på att uppdatera er!

Som vissa vet är jag i helfarten nu! Sist jag kollade hade jag ca. 12 kilo kvar att gå ner. Nu tror jag att det är mindre! Men planen lyder: Måndagen den 7 juni hoppas jag att jag nått mitt mål! Om jag inte har det så får jag se om jag fortsätter tills jag nått det eller om jag kör ett race i augusti igen. Men som sagt, det vore fasen va skönt att vara klar snart!


Så nu är det hårdträning i 4  veckor till. Dvs ut och gå, springa, motionera varje dag!
Så ni får vara med och heja på!
Vägningen sker alltså den 7 juni!


Min målbild!

Kommentarer
jessica:

Jo pajen var god. jag gjorde inte efter nått recept eftersom det finns 2000 olika typ. det ska väll va lamm egentligen men jag hade nötfärs

2010-05-10 @ 08:02:27
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0