Food is still hot!

SKRIVET DEN: 2011-01-22 KLOCKAN: 19:48:25
Vi här hemma hos oss är inne i grönsaker och frukter! Ut med alla kolhydrater och in med fräscha, nyttiga saker!
Visserligen går jag på soppor fram till Thailand, men Micke kör på min sin LCHF-stil och man ser att han gått ner i vikt! Underbart! Efter min sopp-kur så blir det nog det för mig med. Ett sätt som gör att jag fortfarande får äta gott. Så himlans svårt att hitta en bra balans som gör att kroppen mår kanon! Soppor är tröttsamt och det är skönt att få bort det värsta, nu vill man ju hitta en livsstil och träning som är kul! Har faktiskt anmält mig på massa olika danskurser på Medborgarskolan! KUL! Återkommer när jag vet vilka jag ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0