Xtravaganza start

SKRIVET DEN: 2011-01-03 KLOCKAN: 09:04:53
Idag kör jag igång med Xtravaganza igen! Första sträckan är 4 veckor, sen får jag se! Beror väl på hur kroppen ser ut och vart jag befinner mig. Känner att jag använder Xtravaganza mest för att komma ner i den vikten jag var i (innan sommaren) för att sedan börjar på ny kula med nya vanor. Vet inte vad jag ska gå efter sen, LCHF?
Lite gulligt att Micke kör lite soppor med mig i en vecka! Han vill bli av med julmaten och rensa ut kroppen lite innan han kör igång med någon LCHF variant. En sak är säker är att januari månad kommer vara vilomånad, ta hand om sig själv månad! Det behövs! Så nu kör vi! :)
Gammal bild från förra året på Xtravaganzas gym!

Kommentarer
Syster Jenny:

Duktiga ni är!

2011-01-03 @ 10:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0